Saturday, October 19, 2013

Notardi

Notardi Pitarfi Annafitali
.....
Notardi

No. Tiada. Tanpa ada sebab aku lakukan ini. Kini aku gementar. Akan akibat yang kan datang. Hampir amat. Merenung atas nas iri. Tidak ada alang. Malang+terhalang. Aluk amu itu cuma bisi. Tidak ada alah. Salah+mengalah. Saling tenung lalu dalam ke skrin hijau. Hijau yang penipu. Namun hijau yang ini banar.

.....
Pitarfi

Pi. Pergi. Terbang kau hanya ke negeri seberang. Tri hari cuma, namun kau anggap seperti teluk ufuk, infiniti. Dinginnya kau tapi bilangmu angin di sana tidak sedingin di sini.

.....
Annafitali

An. Analisis. Panasnya mungkin aju padaku. Aku dapat rasa. Aku bayang. Apa ruang yang aku beri ini kau salah ertikan, seperti aku yang mengasingkan diri. Jauh aku berasumsi, makin aku dirobek shaqwasangka sayang. Positip yang beku dengan negatifisma. Apa?

No comments:

Post a Comment