Friday, July 26, 2013

Tidaham Aku Kau

Ada masanya aku perlu sendiri. Sendiri untuk sendiri. Sendiri menanti hari berganti. Tiga hari tanpa surut masalah. Malah datang dan pergi. Cuma perginya lewat sikit ini kali. Bersabarlah sayang. Don't hate me yet.

Aku aked. Beritau serigalanya. Usah dihadam semuanya. Aku tau ikatanmu. Simpulmu. Kadang-kadang aku lupa. Saat itu aku siksa diriku. Disalahkan dirimu. Bukan aku mau impak dirimu. Kalau impak bersama la kita. Bukankah kita sudah janji sehidup semati. Kenapa kau mau mati sendiri? Jangan baca coretanku. Tidaham dikit pun dirimu. Ada yang engkau bisa, ada yang kau perlu ambil masa.

Jarak memisahkan kita. Jauh kita. Meeting everyday was never in the options. Kita manis. Gimana pula jauh tambah kita bila nanti. Pikulanmu. Jangan sedih sayang. Jangan beratkan.

No comments:

Post a Comment